مقالات مقالات .

مقالات

موقع سرگيجه چي بخوريم

موقع سرگيجه چي بخوريم ، سرگيجه يك حالتي است كه بسياري از ما در زندگي خود آن را تجربه مي كنيم. ممكن است دلايل سرگيجه در افراد مختلف با ديگران متفاوت باشد. اين حالت در بسياري از مواقع به صورت شديد و ناگهاني رخ مي دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص فندق براي مو

امروزه فندق به‌عنوان دانه‌اي مقوي به‌صورت خام، پودرشده يا بوداده در بسياري از دسر‌ها و غذاهاي خوشمزه استفاده مي‌شه كه طعمي لذت‌بخش ايجاد مي‌كنه. با اين حال كاربرد اون به همين‌جا ختم نمي‌شه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزني

امنيت يكي از مهم ترين دغدغه هاي زندگي امروز مي باشد. به همين دليل يكي از نياز هاي اساسي اين روزها در هر مكاني از خانه گرفته تا كارخانه، حفاظ است. از حفاظ ها مي توان در بين جاده، گارد ريل (كنار جاده)، دور باغ، مزرعه، پنجره، روي ديوار و ... استفاده نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص گردو براي پوست

امروزه گردو يك غذاي محبوب با فوايد بي‌نظير براي سلامتي محسوب ميشه. از بهبود فعاليت قلب گرفته تا مديريت علائم ديابت و پيشگيري از سرطان مزايايي هستن كه براي اين محصول ارزشمند نام مي‌برن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۷:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تصفيه فاضلاب صنعتي

تصفيه فاضلاب صنعتي و پساب ، از آنجايي كه فاضلاب صنعتي يك فاضلاب شيميايي محسوب مي شود، با توجه به تاثيرات منفي كه ورود اين پساب هاي صنعتي به محيط زيست به همراه دارند، لذا تصفيه آنها امري بسيار مهم و ضروري است و


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

لاغري با فندق

هر كدام از رژيم‌ها‌ي لاغري اصول و قوانين مخصوص به خود رو ‌دارن. به منظور تنظيم وزن بدن نبايد با حذف مواد غذايي پرفايده، ويتامين‌ها‌ي مورد نياز بدن رو كاهش داد. خوراكي‌هاي مفيدي وجود دارن كه به‌راحتي مي‌تونين اون‌ها رو جايگزين مواد پركالري كنين.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترين دندانپزشك در پاسداران

بهترين دندانپزشك در پاسداران ، با تكيه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعي را به بيماران ارائه مي دهد. حتما تا به حال به دندانپزشكي مراجعه كرده ايد. در اين مكان مي توانيد از سلامت دهان و دندان هاي خود مطمئن شويد و مشكلات مربوط به آنها را برطرف نماييد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چقدر در مورد خواص چاي كمرنگ مي دانيد؟

چاي يه نوشيدني پرطرفدار بين مردم دنيا و مخصوصا ايراني‌ها است. در مورد خواص چاي قبلا توضيح داديم و توي اين مقاله قصد داريم در مورد خواص چاي كمرنگ بيشتر صحبت كنيم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۸:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سقف كاذب در تهران

سقف كاذب در تهران ، شايد شما هم در طراحي داخلي منزل يا محيط كار خود از سقف كاذب استفاده كرده باشيد. امروزه بسياري از افراد در سالن پذيرايي، سرويس بهداشتي، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، كتابخانه، محيط هاي كاري و ... از سقف كاذب استفاده مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص گردو براي كودكان

اين دانه برگرفته از طبيعت فوايد سلامتي زيادي داره. به طوري كه درست همانند بزرگسالان، خواص گردو براي كودكان هم قابل‌توجه هست؛ به‌خصوص در رشد مغزي اين گروه سني تاثير چشم‌گيري داره.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)