مقالات مقالات .

مقالات

حفاظ شاخ گوزنی

 حفاظ ها انواع مختلفی دارند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از انواع حفاظ روی دیوار می باشد. این حفاظ نسبت به حفاظ های دیگر قیمت پایینی دارد که از تعدادی میلگرد محکم و نوک تیز ساخته می شود. حفاظ شاخ گوزنی از قدیمی ترین و پر فروش ترین نرده ها می باشد که بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار فراهم می کند. در ادامه با ما همراه باشید تا با حفاظ شاخ گوزنی بیشتر آشنا شوید.

حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

حفاظ شاخ گوزنی یکی از محصولات آهنی است که با میلگرد تولید می شود. این حفاظ را در صنعت از میلگردهای شمشی و فولادی تولید می کنند. نام دیگر حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ خارپشتی و بوته خاری می باشد که بیشتر به نام حفاظ شاخ گوزنی مشهور است. حفاظ شاخ گوزنی از حفاظ های مدرن می باشد که می توان در فاصله زمانی کم، آن را نصب کرد و از مزایای امن آن برای همیشه استفاده نمود. حفاظ شاخ گوزنی در بالای دیوار، در و به عنوان نرده حفاظ امنیتی کاربرد دارد. این گارد (حفاظ) در ارتفاع های مختلف و استاندارد 70cm، 90cm، 1m و 1 متر و 20 سانتی متر ساخته و تولید می شود. قیمت حفاظ شاخ گوزنی با توجه به تراکمی که دارد، متفاوت می باشد. این نوع حفاظ از نطر ظاهری و وزنی، پر و سنگین هستند. همچنین سازندگان گارد شاخ گوزنی، آنها را در رنگ های مختلفی تولید می کنند که با توجه به سلیقه مشتری تنوع بالایی دارند. برای اینکه حفاظ شاخ گوزنی امنیت بیشتر و ‌موانع بهتری ایجاد کند، نوک آنها را مانند سوزن و تیغ، تیز می کنند. گارد شاخ گوزنی اجازه عبور به افراد و حیوانات را نمی دهد.

بهترین و مناسب ترین جوش برای تولید حفاظ شاخ گوزنی، جوش CO2 می باشد. زیرا از نظر جوش پذیری میلگرد، این روش قوس الکتریکی بهتری دارد.
همچنین بهترین و ماندگارترین پوشش رنگ برای این حفاظ، رنگ کوره ای یا پودری (الکترواستاتیک ) می باشد که در مقابل تغییرات فصلی، تابش شدید نور خورشید و برخورد با اجسام درشت و خشن دارای ماندگاری بسیار خوبی است.
این نوع حفاظ بدلیل ایمنی بالا، تراکم، نوع ساختار، زیبایی و قیمت ارزان آن به یکی از پر طرفدارترین گارد ها تبدیل شده است.

حفاظ دیوار سرنیزه ای، کیفیت بسیار بالا و مرغوبی دارد. زیرا این محصول با بهره گیری از مقاوم ترین نوع از فلز تولید شده است. این مدل از حفاظ به سبب برخورداری از استحکام بالایی که دارد، این امکان را فراهم می کند تا تمام افراد بتوانند با توجه به نیاز خود از آن در تمام شرایط آب و هوایی مختلف استفاده نمایند.
این نرده آهنی یکی از انواع ارزان نرده و حفاظ است. اما در عین ارزان بودن از امنیت بالایی برخوردار می باشد.

کاربرد حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی از نظر ظاهری و استحکام یکی از برترین حفاظ ها می باشد. استفاده از این نوع حفاظ، مانع ورود سارقین و حیوانات خیابان به منزل، ویلا و باغ می شود. یکی از بهترین حفاظ ها بر روی دیوار، حفاظ شاخ گوزنی می باشد که امروزه کاربرد زیادی برای حفاظت از منزل، باغ ها و ویلا ها دارد .این نوع گارد را می توان برای موارد زیر استفاده نمود.

خدمات شرکت

حفاظ آکام خدمات اجرا و نصب انواع حفاظ مانند شاخ گوزنی، لیلیوم، سرنیزه و ... را انجام می دهد. تمامی محصولات این شرکت، کیفیت بالایی دارند. قیمت این حفاظ ها متناسب با کیفیت آنها تعیین می شود. اما در بین انواع حفاظ ها، حفاظ شاخ گوزنی قیمت پایین تری دارد. برای اطلاع از قیمت و نحوه نصب انواع حفاظ با ما در ارتباط باشید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)