مقالات مقالات .

مقالات

پودر سیر ۱۰۰ گرمی

پودر سیر سرشار از مواد مغذی مانند ویتامین c، کلسیم، پروتئین، فیبر و … است. این ماده تاثیر بسزایی در کاهش کلسترول، جلوگیری از سرطان های خاص، کاهش وزن، سلامتی پوست و مو و … دارد. قیمت پودر سیر بر حسب کیفیت، برند، حجم خرید و … تعیین می شود. با استفاده از پودر سیر می توانید در تمام فصول از مزایای آن بهره مند شوید.

• نکات مهمی که قبل از خرید پودر سیر باید به آنها توجه نمود.

پودر سیر اصل چیست؟
پودر سیر را از سیر خشک شده تهیه می کنند. با توجه به اینکه نمی توان سیر تازه را برای مدت طولانی نگهداری نمود، آن را به صورت پودر درمی آورند. در این حالت تمام خواص سیر همراه با عطر و طعم آن حفظ می شود و می توان برای مدت طولانی از پودر آن استفاده کرد. پودر سیر خالص و اصل به رنگ روشن است و عطر و طعم واقعی سیر را دارد. از پودر سیر برای چاشنی بسیار از غذاها و خوراک ها میتوان استفاده کرد. دوشنگان در تهیه پول سیر با کیفیت از سیرهای تازه استفاده کرده است تا محصولی با کیفیت را در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

آشنایی اجمالی با پودر سیر
پودر سیر از ادویه‌ها و چاشنی‌های پرمصرف در آشپزی به‌شمار می‌آید که سبب عطر و طعم بهتر غذاها از قبیل خورشت‌ها، ماست، سوپ و … می‌شود. این محصول از سیر خشک شده به‌دست می‌آید و از فواید فراوانی برخوردار است. عمده سیر خشک موجود در بازار ایران از شهرهای همدان و تبریز تامین می‌شود. فعالان حوزه ادویه جات و طعم دهنده ها، سیر خشک شده را کاملا پوست کنده و به صورت ورقه‌ای در‌می‌آورند؛ سپس ورقه‌های سیر را زیر نور آفتاب یا دستگاه میوه خشک‌کن و فر خشک می‌کنند و در نهایت آن‌ها را در آسیاب برقی پودر کرده و الک می‌کنند تا محصول یکدست پودر سیر را با بسته‌بندی‌های مختلف روانه بازار کنند.

چرا پس از مدتی پودر سیر گلوله می شود؟
برخی از افراد در زمان تهیه پودر سیر به آن آرد یا مواد دیگری اضافه می کنند. این امر موجب می شود تا عطر و طعم پودر سیر تغییر کند. گلوله شدن پودر سیر نشان دهنده این است که پودر سیر شما خالص نیست.

پودر سیر اصل را از کجا بخریم؟
شما می توانید برای فروش پودر سیر اصل به سایت دوشنگان مراجعه نمایید. فروشگاه اینترنتی محصولات غذایی و دارویی دوشنگان، محصولات طبیعی و ارگانیک خود را بدون واسطه در بازار اینترنتی ایران عرضه می کند. محصولاتی که در این سایت به مشتریان عزیز ارائه می شوند، کاملا خالص می باشند و کلیه نکات بهداشتی در تهیه آن ها رعایت می شوند.

خواص درمانی پودر سیر
کاهش کلسترول
استفاده ی منظم از پودر سیر باعث کاهش کلسترول و فشار خون بالا می شود.
جلوگیری از سرطان
پودر سیر دارای آنتی اکسیدان های مختلفی می باشد. به همین دلیل مصرف این محصول به کاهش استرس اکسیداتیو در بدن کمک می کند. همچنین التهاب را کاهش می دهد و از جهش های سلولی سرطانی جلوگیری می کند.
تقویت سیستم ایمنی بدن
در سیر خشک شده مقدار قابل توجهی ویتامین C کاهش می یابد. بنابراین مواد معدنی و آنتی اکسیدان های موجود در سیر خشک شده افزایش پیدا می کنند. همین موضوع باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.
کمک به هضم غذا
رفع یبوست
فیبر و آهن موجود در پودر سیر اصل یبوست را از بین می برد.
تاثیر آن بر لاغری و کاهش وزن
مصرف پودر سیر باعث لاغری بدن می ‌شود. به این دلیل که خوردن سیر می‌ تواند متابولیسم بدن را افزایش دهد. این ویژگی باعث تحریک سیستم عصبی بدن و در نتیجه ترشح هورمون آدرنالین می ‌شود. زمانی که بدن هورمون آدرنالین تولید می ‌کند، سوخت و ساز نیز افزایش پیدا می نماید. در نتیجه کالری بیشتری در مقایسه با قبل خواهید سوزاند. این پروسه به لاغری بدن شما بسیار زیاد کمک می ‌کند.
اگر می‌ خواهید که تاثیر لاغری با پودر سیر بیشتر شود، پیشنهاد می ‌کنیم که آن را همراه با عسل و آب مخلوط کنید تا تاثیر آن دو چندان شود.
پیشگیری از برخی سرطان ها
بهبود معده درد
کاهش فشار خون
بیماری ‌های قلبی و عروقی مانند سکته قلبی و سکته مغزی جزو یکی از مهمترین عوامل مرگ و میر در جهان می باشند. یکی از عوامل ایجاد این بیماری، فشار خون بالا است. استفاده از پودر سیر تاثیر بسیار زیادی در کاهش فشار خون دارد. بنابراین برای داشتن اثر مطلوب این ماده غذایی پیشنهاد می ‌کنیم که به طور روزانه از آن استفاده نمایید.
مقابله با سرماخوردگی، آنفولانزا و کرونا
یکی از بیماری ‌های شایع فصل پاییز و زمستان، سرماخوردگی می باشد. اگر می‌ خواهید که اثر این بیماری کمتر شود و یا علائم آن مانند خستگی، سردرد، سرگیجه، حالت تهوع و … کاهش پیدا کند، پیشنهاد می ‌کنیم که از پودر سیر اصل استفاده کنید.
پیشگیری از آلزایمر و پوکی استخوان
روند پیری به دلیل فعالیت‌ های رادیکال ‌های آزاد با سرعت بسیار زیادی اتفاق می ‌افتد. از آنجایی که پودر سیر حاوی مقدار زیادی رادیکال‌ های آزاد است، در نتیجه می ‌تواند سیستم ایمنی بدن شما را در برابر رادیکال‌ های آزاد به خوبی محافظت کند. همچنین اثرات آن را در بدن کاهش دهد. بنابراین پیشنهاد می ‌کنیم که برای کاهش ابتلا به بیماری ‌های مغزی از جمله آلزایمر و زوال عقل پودر سیر مصرف کنید.
سلامت پوست و مو ( رفع جوش و آکنه، از بین بردن قارچ و شوره سر، تقویت رشد مو و …)
افزایش رشد پرندگان و حیوانات خانگی
ارزش غذایی پودر سیر
درترکیب پودرسیر مواد مغذی زیادی مانند ویتامین c، آهن، کلسیم، پروتئین، فیبر و مقدار کمی سدیم و قند، آنتی اکسیدان ها و ترکیبات ارگانیک وجود دارند.

آیا مصرف پودر سیر عوارضی هم دارد؟
اگر پودر سیر به اندازه مصرف شود، هیچ گونه عارضه ای برای افراد ندارد. اما زیاده روی در مصرف آن می تواند مشکلاتی ایجاد نماید. اگر از بیماری خاصی رنج می برید در مورد مصرف پودر سیر با پزشک خود مشورت نمایید.

پودر سیر چه کاربردهایی دارد؟
از پودر سیر به عنوان ادویه و چاشنی در غذاهای مختلف استفاده می کنند. برخی از افراد، این ماده مفید را در تهیه انواع سس و سالاد به کار می برند. پودر سیر را می توان برای طعم دار کردن میرزاقاسمی، پاستا، پیتزا، قلیه ماهی، مرغ گریل شده، ماست و خیار و … به کار برد. علاوه براین، در تهیه سس مایونز و سوسیس و کالباس هم از پودرسیر استفاده می کنند.

عوارض جانبی پودر سیر
برخی از خطرات مصرف بیش از حد پودر سیر و همچنین خطرات بالقوه برای افرادی که دارای شرایط خاص پزشکی هستند، وجود دارد. شایع ترین مشکلات شامل اختلال گوارشی، مشکلات اختلالات خونریزی، نفس بد، درد عضلانی و سرگیجه می باشد. اگر پودر سیر را بیش از حد مصرف نکنید، عارضه ‌های جانبی ندارد.
• خونریزی : برای افرادی که بیش از حد پودر سیر مصرف می کنند، مشکلات خونریزی وجود دارد. پس در حد اعتدال مصرف نمایید.
• بوی بد : همانطور که با مصرف سیر از دهان بو می آید، بوی پودر سیر بسیار زیادتر از سیر می باشد که می تواند باعث بوی بد شود. اگر چه می تواند به از بین بردن عفونت های دهان نیز کمک کند.
• عضلات شکم : هنگامی که بیش از حد از پودر سیر مصرف شود، یا اگر آلرژی خفیف داشته باشید پودر سیر باعث اسپاسم عضلانی می شود.
• مشکلات معده : مصرف بیش از حد پودر سیر باعث درد های معده و نفخ می شود. بنابراین بیش از حد مصرف نکنید.

فروش پودر سیر
قیمت فروش پودر سیر تحت تاثیر فاکتورهایی مانند کیفیت، میزان تولید، حجم خرید، برند و … تعیین می شود. البته در این بین نباید نقش سیاست های شرکت های تولیدی را فراموش نمود. به طور کلی قیمت پودرسیر با کیفیت در خرده فروشی ها بیشتر از عمده فروشی ها می باشد. برای فروش پودر سیر می توانید از فروشگاه دوشنگان و یا تماس با شماره های سایت سفارش خود را ثبت نمایید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۲۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)