مقالات مقالات .

مقالات

دلیل و درمان جوش های کمرم چیه؟

اگر در کمرتان زیاد جوش می زنید تغذیه خود را بررسی کنید شاید خوراکی های چرب و شیرین زیاد مصرف می کنید، "جوش کمر" را می توانید در خانه خیلی راحت درمان کنید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۲۳:۳۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین دکتر زیبایی

بهترین دکتر زیبایی ، بهترین دکتر زیبایی در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. علاقه زیاد افراد به زیبا بودن باعث شده تا فعالیت های بهترین دکتر زیبایی مورد استقبال همه اقشار مردم قرار بگیرد. بهترین دکتر زیبایی از دانش و مهارت بالایی برخوردار است


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۹:۲۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

لیست درمان های طبیعی دندان قروچه

براکسیسم یا همان فشردن دندان ها روی هم می تواند به دلایل متعدد داخلی در فرد ایجاد شود ، درمان دندان قروچه را با تغذیه و نسخه های طبیعی نیز می توان انجام داد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۵:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

موقع سرگیجه چی بخوریم

موقع سرگیجه چی بخوریم ، سرگیجه یک حالتی است که بسیاری از ما در زندگی خود آن را تجربه می کنیم. ممکن است دلایل سرگیجه در افراد مختلف با دیگران متفاوت باشد. این حالت در بسیاری از مواقع به صورت شدید و ناگهانی رخ می دهد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۵:۴۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص فندق برای مو

امروزه فندق به‌عنوان دانه‌ای مقوی به‌صورت خام، پودرشده یا بوداده در بسیاری از دسر‌ها و غذاهای خوشمزه استفاده می‌شه که طعمی لذت‌بخش ایجاد می‌کنه. با این حال کاربرد اون به همین‌جا ختم نمی‌شه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۸:۱۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

حفاظ شاخ گوزنی

امنیت یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی امروز می باشد. به همین دلیل یکی از نیاز های اساسی این روزها در هر مکانی از خانه گرفته تا کارخانه، حفاظ است. از حفاظ ها می توان در بین جاده، گارد ریل (کنار جاده)، دور باغ، مزرعه، پنجره، روی دیوار و ... استفاده نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۱۲:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص گردو برای پوست

امروزه گردو یک غذای محبوب با فواید بی‌نظیر برای سلامتی محسوب میشه. از بهبود فعالیت قلب گرفته تا مدیریت علائم دیابت و پیشگیری از سرطان مزایایی هستن که برای این محصول ارزشمند نام می‌برن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۷:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تصفیه فاضلاب صنعتی

تصفیه فاضلاب صنعتی و پساب ، از آنجایی که فاضلاب صنعتی یک فاضلاب شیمیایی محسوب می شود، با توجه به تاثیرات منفی که ورود این پساب های صنعتی به محیط زیست به همراه دارند، لذا تصفیه آنها امری بسیار مهم و ضروری است و


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۲:۰۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

لاغری با فندق

هر کدام از رژیم‌ها‌ی لاغری اصول و قوانین مخصوص به خود رو ‌دارن. به منظور تنظیم وزن بدن نباید با حذف مواد غذایی پرفایده، ویتامین‌ها‌ی مورد نیاز بدن رو کاهش داد. خوراکی‌های مفیدی وجود دارن که به‌راحتی می‌تونین اون‌ها رو جایگزین مواد پرکالری کنین.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۶:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین دندانپزشک در پاسداران

بهترین دندانپزشک در پاسداران ، با تکیه بر دانش و مهارت خود خدمات متنوعی را به بیماران ارائه می دهد. حتما تا به حال به دندانپزشکی مراجعه کرده اید. در این مکان می توانید از سلامت دهان و دندان های خود مطمئن شوید و مشکلات مربوط به آنها را برطرف نمایید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۱:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)