مقالات مقالات .

مقالات

چقدر در مورد خواص چای کمرنگ می دانید؟

چای یه نوشیدنی پرطرفدار بین مردم دنیا و مخصوصا ایرانی‌ها است. در مورد خواص چای قبلا توضیح دادیم و توی این مقاله قصد داریم در مورد خواص چای کمرنگ بیشتر صحبت کنیم.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۸:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سقف کاذب در تهران

سقف کاذب در تهران ، شاید شما هم در طراحی داخلی منزل یا محیط کار خود از سقف کاذب استفاده کرده باشید. امروزه بسیاری از افراد در سالن پذیرایی، سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه، کتابخانه، محیط های کاری و ... از سقف کاذب استفاده می کنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۵:۰۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خواص گردو برای کودکان

این دانه برگرفته از طبیعت فواید سلامتی زیادی داره. به طوری که درست همانند بزرگسالان، خواص گردو برای کودکان هم قابل‌توجه هست؛ به‌خصوص در رشد مغزی این گروه سنی تاثیر چشم‌گیری داره.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۴۲:۰۹ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

پودر سیر ۱۰۰ گرمی

 بسیاری از افراد برای پخت غذا از سیر تازه استفاده می کنند. اما سیر تازه در همه فصول در دسترس نیست. از طرفی نمی توان سیر را برای مدت طولانی نگهداری کرد. برای رفع این مشکل، فروش پودر سیر را تهیه می کنند. با این کار خواص سیر حفظ می شود و برای مدت طولانی می توان از آن نگهداری نمود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۵:۲۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

۷ درمان خانگی برای سردرد سینوسی

بسیاری از افراد سردرد سینوسی را به خاطر حساسیت های فصلی یا سرماخودگی تجربه میکنند .سردرد سینوسی به دلیل گرفتگی مجاری بینی اتفاق می افتد. زمانی که سینوس های شما نمی توانند تخلیه شوند، شما احساس تورم و درد در سر،بینی و صورت خود میکنید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تست شنوایی سنجی نوزاد در منزل

تست شنوایی سنجی نوزاد در منزل، یکی از مهم ترین حواس در کودکان، حس شنوایی می باشد. کودکان از طریق شنوایی می آموزند و با محیط اطراف خود ارتباط برقرار می کنند. کودکان از زمان جنینی می شنوند و به صداها واکنش نشان می دهند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۳:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

رنگ کردن مو با مواد طبیعی

رنگ کردن مو یکی از مواردی است که از قدیم برای اغلب خانم ها اهمیت بسیاری داشته است. بسیاری از افراد برای جذابیت، تقویت و جلوگیری از ریزش مو، از روش های گیاهی استفاده می نمودند و رنگ مو هایی با کاربرد درمانی تهیه می کردند. از آنجا که پایه این رنگ ها مواد گیاهی بوده لذا اثرات مفیدی بر روی موها داشتند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۳:۱۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

کمپ ترک اعتیاد در تهران

آیا می دانید خدمات کمپ ترک اعتیاد آگاهی شامل چه مواردی است؟ خدمات کمپ اعتیاد با هدف درمان بیماران مبتلا به اعتیاد انجام می شود که شامل فعالیت های حرفه ای تیم مجرب کمپ اعتیاد است. برخی از خدمات مرکز درمانی، شامل برگزاری جلسات مشاوره، سم زدایی، روانکاوی و جلسات ورزشی می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۰:۲۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ماسک های صورت و تاثیر آن بر پوست

پوست برای شاداب ماندن به مواد مغذی نیاز دارد که به دلیلی بسته بودن منافذ پوست به راحتی به آن نفوذ نمی کند، استفاده از انواع ماسک های صورت باعث می شود که این مواد مغذی با روشی آسان تر موجب شود مواد مغذی به عمق لایه های پوست نفوذ کرده و باعث بهبود و شفافیت آن گردد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۱:۴۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

دیوار سبز

یکی از وسایلی که در دیوار سبز به کار می رود، گلدان است. در یکی از جدیدترین طرح های دیوار سبز، بدنه گلدان ها دارای 6 قلاب مجزا هستند که به کمک آنها گلدان را نصب می کنند. این قلاب ها جنبه ایمنی هم دارند و ترکیبی از زیبایی و استحکام می باشند. 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۲۹:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)